Економско-трговинска школа током викенда била је организатор међународног такмичења, које је реализовано у оквиру Еразмус пројекта: “Дигитална трансформација и виртуелна стварност у туристичком маркетингу”.
Своје вештине и знања о дигиталном маркетингу упоредила је прва генерација ученика која је предмет Маркетинг похађала у току школске 2023/2024 године по унапређеном наставном материјалу за предмет Маркетинг у туризму и угоститељству. Из сваке програмске земље тимови су представили иновативне туристичке понуде. Учесници такмичења имали су задатак да осмисле стратегију, маркетинг микс, дигиталну туристичку причу, употребе ГУГЛ ЕРТ на задати Туристички изазов и унапреде продају туристичог производа.
Прво место су заузеле:
1.Економско – трговинска школа, Смедерево- Република Србија
2.Економско-угоститељска школа “Слободан Минић”, Аранђеловац- Република Србија.
Друго место:
Економско-трговинска школа ,Пожаревац, Република Србија
Средња шола за гостинство ин туризем, Грм Ново место – центер биотехнике ин туризма, Република Словенија.
Треће место:
СОУ ,,Св.Наум Охридски” – Македонски Брод, Република Северна Македонија.
Стручни жири су чинили:
Професорка Маја Обрадовић, Унивезитет Сингидунум,
Јована Николић Богићевић, ЈП “Смедеревска тврђава”,
Марина Стевановић Николић, Сара Турс – туристичка агенција, Смедерево.
Догађај је свечано затворен представом “Дунавски лагуми” ученика Економско – трговинске школе, Смедерево.
Захваљујемо Универзитету Сингидунум за несебичну подршку током реализације међународног такмичења, Музеју у Смедереву и ЈП “Смедеревска тврђава”, а менторима и такмичарима честитамо на постигнутом успеху.